Ota yhteyttä!
Happy Workday periaatteemme mukaan jokainen ansaitsee mukavan työpäivän. Järjestämme tapaamiset maksutta, ja asiantuntijamme toimii aina lähialueellasi. Jätä yhteystietosi, niin otamme yhteyttä!
Rastita ruutu varmistuaksemme ettet ole robotti.
Sa pead saatma saatmise kinnituse!
Minä suostun että Rahmqvist saa hallita minun rekisteröidyt henkilötiedot tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Minä hyväksyn myös Rahmqvist tietosuojapolitiikkan
Kiitos [name], otemme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Pikaopas tuotteesi vian määritykseen

 

Hukkaako laitteesi yhteyden vai toimiiko se vain silloin tällöin? Kokeile siirtää liitin toiseen USB-porttiin. Toista kunnes löydät toimivan portin.

Eikö tuotteesi toimi? Tarkista että akut on oikein asennettu ja ladattu. Jos tuotteessa ei ole irrotettavaa akkua, muista ladata tuote säännöllisesti. Jos tuotteessa on virtapainike (on/off) varmista että se on päällä.

Eikö Technomouse-hiiren kopioi ja liitä (copy/paste) toimi? Tee testi pitämällä kopioi ja liitä painikkeita alas painettuina 3 sekunnin ajan, kunnes merkkivalo vilkkuu: Oikeanpuoleinen valo tarkoittaa että hiiresi on Mac-tilassa, ja vasen PC-tilassa. Takaisin oikeaan tilaan pääset painamalla painikkeita uudelleen 3 sekunnin ajan.

Jos nämä toimenpiteet eivät auta tai ole merkityksellisiä ongelmasi kannalta, ole yhteydessä omaan myyntiedustajaasi tai asiakaspalveluun numeroon 09 4242 900.

 

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä jotta sinulla on hyvä kokemus kun vierailet sivustolla. Lue enemmän
Hylkää
Hyväksy cookies